dåligt med uppdatering

hej gott folk...

jag vet, det är superlänge sen jag uppdaterade ngt här... har inte riktigt orkat faktiskt...

det hände lite skit här hemma för ett tag sen o jag fick ont i magen i samband med det o trodde det hörde ihop... men när det löst sig så hade jag fortfarande ont i magen...

sökte till sist vård för det (efter drygt en månad) o fick beskedet inflammerad gallblåsa o gallsten... så fick åka in till US i Linköping för att bli opererad... blev inlagd där ganska länge, tyvärr... kom in dit en tisdag, fick permission över lördag o söndag o fick åka in igen på måndagen... först en vecka efter att jag först kommit dit blev jag opererad... så nu har jag ingen gallblåsa kvar... vilket visserligen inte gör mej ngt för då kan jag ju inte få gallsten igen...

blev dock sjukskriven ett tag o nu är jag tillbaka igen... får väl se vad som händer nu... har ju inget jobb än o hade en praktikplats som tyvärr blev uppsagd under min sjukskrivning... förstår dem för det var så oklart om när eller om jag kunde komma tillbaka innan min praktikperiod var slut... men men... nu satsar jag på nya tag o med det en ny praktikplats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0