usch, hemsk natt... =/

ja... jag kom inte i säng förrns vid tolv... somnade vid ett... o så vaknade jag igen ungefär 2-2,5 h senare av att Isabelle är klarvaken i sin säng o sitter o pratar för fullt till mej o tycker tydligen att det är dags att leka...

tog upp henne till mej vid halv fyra o tänkte att nu borde hon ju somna om... men nej... inte det inte... hon fortsatte att böka o stöka o leka o busa o bråka... jag fick inte somna igen förrns vid halv sex kanske... så vaknar ungen igen vid åtta imorse...

dags att börja begränsa hennes sovtider på dagarna tror jag minsann... eller vänta med det tills sommaren så jag kan få chansen att vila lite jag också om det behövs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0