oj oj oj vad segt

ja, kan ju börja med veckan som var...

jag har ju börjat en utbildning inom service o den läraren är rätt flummig... vet inte om han själv ens vet vad han håller på med ibland... men han är bra på sitt sätt... nackdelen är att han blir väldigt tradig efter ett tag... så man orkar inte fokusera så hårt på vad han pratar om...

sen på tisdagen började jag känna mej lite hängig... men tänkte att jag väl inte sovit så bra så det berodde på det... men sen på kvällen när vi var på väg hem från ett par kompisar så började jag må illa...

på onsdagen var jag om möjligt ännu segare o hängigare... inte konstigt om jag vaknade med illamående o halsbränna o att frös som jag vet inte vad... o dålig i magen var jag också... så sa åt läraren att jag antagligen inte kom på torsdagen då jag inte mådde bra... på kvällen drog jag på mej min sköna morgonrock utanpå alla kläder plus satt med ett täcke runt benen... ändå frös jag...

torsdagen var felfri.. valde dock att stanna hemma ifall att... vaknade feberfri åtminstone... gick på toan o det var det... mådde inte illa eller nånting... drack nyponsoppa o åt mackor under dagen... ville inte riskera ngt...

fredagen var jag tillbaka på utbildningen igen o mådde bra... lite seg var jag ju efter att ha varit sjuk... men det tar ju ett tag att repa sig ibland... på fredagen fyllde även min älskade skatt 1 år...

lördagen var fylld av fart... o då inte bara på ett positivt sätt... vi hade lite att fixa innan gästerna skulle komma för den dagen skulle vi fira våran skatt... så jag gjorde en tårta... självklart!!!! det blev en med hallonsylt på första lagret, vaniljkräm på andra o garnerad med skogsbärsgodisar... Isabelle var helt tokig i tårtan trots att hon inte fick ngn godis... men det var ju bra ändå... ;-)  hon fick ett par fina saker också... =)  hon fick en bilverkstad/biltvätt o lego duplo (som hennes pappa o farmor lekte mest med) o så fick hon en klänning o ett par byxor till den... fast det var lite stort än så länge... strl 122/128... men det räknar jag med att hon ska kunna ha nästa sommar kanske... söta iaf... =)  av oss fick hon ingenting nu... det får hon senare istället då ekonomin inte är den bästa denna månad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0