hur...??

ja, jag undrar bara hur ni får erat sexliv att fungera...??

jag har nämligen problemet att min karl är sugen när jag absolut inte är det... o när jag är så sugen att jag tar initiativet så är inte han sugen... =/  jag känner mej dessutom ganska trött o sliten... min sambo o jag har absolut inte samma dygnsrytm... jag behöver gå o lägga mej skapligt för att orka upp när Isabelle vaknar på morgonen... hon vaknar vid nio... men han går inte o lägger sig förrns flera timmar efter att jag lagt mej o sen ligger han o sover fram till tolv, ett på dagen... gissa om det är ngt frustrerande...??

alla tips på hur man kan få tillbaka sexlivet någorlunda iaf mottages tacksamt... tips på hur man får sin karl att ta sig i kragen o ordnar sin dygnsrytm så vi är någorlunda jämna iaf mottages också tacksamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0