på grymt bra humör

ja, jag är verkligen på grymt bra humör idag..!!!

igår träffade jag chefen för företaget jag vill ha praktik på, honom skulle jag ringa till igen på tisdag så skulle jag få svar då.

men det är inte därför jag är på bra humör... satt på fb o så såg jag helt plötsligt att jag vunnit i bambinos alla hjärtans dag-tävling!!! då har jag vunnit deras alla hjärtans dag-kit... =)

Inte helt fel...

Ovanpå det så sitter jag o lyssnar på min absoluta favoritlåt just nu... Tove Styrkes White Light Moment!!!!!

Helt plötsligt blev datarummet på Ung Möjlighet lite roligare att sitta i... ;-)





de här fina produkterna får jag hem från bambino snart... =)


Här har ni även Tove Styrkes bästa låt!!!! nu, ville ju inte det funka härifrån, men ni hittar den här: http://www.youtube.com/results?search_query=tove+styrke&aq=f


hoppas ni har en lika bra dag som jag har...!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0