val o nya tag

ja, idag var det val... jag röstade... jag var väl egentligen inte helt säker på om jag verkligen röstade rätt... men allting är bättre än sverigedemokraterna... o tyvärr har de kommit in i riksdagen... *suck*  jag förstår inte vad ett främlingsfientligt parti har där att göra...!!!! hoppas innerligt att det blir som när ny demokrati var inne i riksdagen... de var inne i riksdagen en mandatperiod o sen hade de gjort bort sig, de åkte ur o de splittrades...

nåja... stegtävlingen är igång för fullt... jag är dock väldigt dålig på att kolla av stegräknaren på telen innan klockan slår över till midnatt... imorrn blir det dessutom nya tag vad det gäller mitt nya liv... orkade inte riktigt sätta igång som jag skulle gjort i måndags pga en rejäl förkylning... den har dock försvunnit så nu ska jag skärpa till mej... imorrn blir det havregrynsgröt till frukost... sen blir det full rulle hela dagen... upp till lillans farmor o farfar o släppa ut deras hundar ett tag... sen vidare till bussen o in till stan... ska där träffa åtminstone min kusin Emma o ge henne några foton... snackade om att träffa Amanda också, men vet inte riktigt... har inte blivit på det klara med om det blir så eller inte... nåja... det blir som det blir... ska träffa min faster en liten stund också... =)

ikväll är katten inne... o sambon ropade förut o undrade om katten var inne... o det sa jag ju att hon var... då började han undra om hon låg hos Isabelle... vi tände o jag kollade o såg att hon låg där... ska snart gå o lägga mej... ska bara kolla klart på ett program på nätet...

god natt...

Kommentarer
Postat av: hanna

jag gillar din blogg :]

2010-09-20 @ 05:16:30
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt
Postat av: Linda

Kollade du på valet igår? Och i så fall vad tyckte du?:)

2010-09-20 @ 13:45:02
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Tova

Usch, visst är det trist att SD faktiskt kom in i riksdagen... :/ och som du säger, bättre att rösta på vad som helst annat än dem, än att inte rösta alls!

Var faktiskt flera av mina kompisar som inte röstade, och då har man ju heller ingen rätt att klaga på resultatet sen...

Kramar

2010-09-20 @ 22:07:55
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0