Trött

Jag är just nu väldigt trött. Har en dotter som vaknade vid halv fem imorse o började gnälla. Gav henne nappen o hon somnade om. Men inte länge till o så höll det på tills hon fick mat för ungefär en timme sen. Ett stort misstag jag gjort är nog att låta henne sova hos mej sen resten av morgonen. För nu ligger lilla fröken i sin säng o spottar ut nappen för att sedan ligga o tjattra för fullt. Men jag har bestämt mej för att inte ge henne nappen nu förrns jag hör att hon verkligen är trött. Men jag är supertrött så det känns som att jag kommer ge upp snabbare än jag vill. Bara för att det ska bli tyst så jag kan somna om. Jag vet att jag har det bra som har en fröken som somnar runt åtta, halv nio på kvällen o sover sisådär 11-12 timmar innan mat o sen somnar om. Det finns ju de som har det värre. Men när man är van vid det så är det jobbigt när det inte är så. Jaja. Dags att få fröken att somna om.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Okay, annars brukar man kunna fynda mycket fina bodysar till en billig peng där! =) Gäller bara att ha tålamod att sitta o leta! =)

Vi har en gåstol som jag ändå tänkt sälja.. Kankse 200? och den är använd bara till Mathias! =)

Kram

2010-09-26 @ 15:48:12
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0