trevlig dag idag... =)

ja, som ni förstår... jag har haft en toppenbra dag... enda nackdelen är att mina axlar nu värker... men det är det värt... tog bussen in till stan för att träffa min underbara vän Mia.  henne har jag inte träffat på superlänge, så det var riktigt kul... som en grattis-till-dottern-present fick vi ett fint kort, samt ett set med Hello Kitty o en Hello Kitty-nalle... =)

hittade inte setet jag fick på hm's hemsida... men jag får ta en bild på henne en dag i det... jättegulligt var det iaf... =)

däremot hittade jag "nallen" vi fick o det var en sån här:



så söt... o Isabelle sken upp som en sol när hon fick se den... jag gissar att det kommer bli en ny favorit...

så hade jag fått hem två gåvobevis från Libero club... hade alltså två Libero up & go-paket att hämta ut på Lindex... så dem hämtade jag ut också o i dem fanns det: ett paket libress bindor (i varje box alltså), ett paket up & go-blöjor, två simblöjor i strl 7-12 kg, ett paket våtservetter, ett paket engångshaklappar o ett par strumpor... tror inte jag glömt ngt nu... jo förresten... vi fick ju även med en babywash o en lotion till bebisen också... köpte en lactacyd-tvål för ett tag sen när vi var o handlade på maxi som jag skulle ha med till babysimmet... men då kan jag använda den själv o så tar jag liberos babywash till Isabelle...

det var verkligen jättekul att träffa Mia idag... efter att vi umgåtts en stund var jag tvungen att ta bussen till simhallen o gå på babysim... det började egentligen förra veckan, men eftersom Isabelle fick vaccination då så skippade vi den gången o började idag istället... redan när vi kom innanför dörren till lilla bassängen så började hon kika sig runt omkring o började hänga mot armen o verkligen visade att hon ville i o bada... sen innan vi gick i förklarade instruktören (som jag känner sen tidigare) att vi som var nya (som inte var förra veckan alltså) skulle gå ända längst bort i bassängen så skulle hon visa hur vi skulle hålla barnet o så... först fick vi krama barnet o doppa ner det i vattnet... o om barnet visade att det inte var några problem med det så visade hon två andra grepp som vi skulle ha... Isabelle slängde hon en blick på o sa: du kan ta maggreppet nu istället... hihi... sen ville nästan inte Isabelle gå upp... hon såg lite sur ut för att vi gick upp, men tio minuter första ggn är tillräckligt... nästa gg får hon vara i längre... ska bli kul att åka dit nästa vecka igen... =)

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Så mysigt med babysim!



ja fy fan va ont det gör i mammahjärtat när de slår sig, e så glad att jag hann fånga henne innen hon for i golvet också, hade blivit lite mycket både med tändern och sen rakt ner i golvet! fick Isabelle hjärnskakning? det värsta av allt är ju att de kommer slå sig sååå många gånger till!!

2010-09-08 @ 22:17:59
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

så fin en nalle - hoppas hon mår bra

2010-09-09 @ 16:56:12
URL: http://babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0