så himla charmigt

ja, min söta dotter ligger o sover... o hon är så himla söt när hon sover... hon har fått en stor gosedjurshund av en kompis o hennes mamma när hon föddes... o nu har den börjat bli populär... den är fortfarande lite stor, men nu kan hon åtminstone greppa i den o har kommit på att den är mysig att gosa in sig i när man ska sova... så nu ligger hon oftast med hunden mer eller mindre över ansiktet när hon sover... o de första gångerna jag såg det så petade jag undan hunden lite grann... men då möttes jag av en min som sa: men vad sjutton... det där var ju mysigt... lägg tillbaks... o det utan att hon ens öppnade ögonen... o nu ikväll hörde jag henne gnälla lite... så gick in efter en stund o kollade läget... petade undan hunden lite grann (den låg verkligen över hennes ansikte nu) o då började hon söka efter nappen... så gav henne nappen o la ner hunden lite igen... så gosade hon in sig i den igen o sover sött...

synd att jag inte har ngn bra kamera...!!! då hade jag tagit en bild på henne så ni fick se... =p

förresten... är det ngn som har ngt tips om vart man kan hitta:

* badcape till Isabelle
* bestick till Isabelle
* tallrikar
* muggar
* pyjamasar

allt till rimliga priser... gärna ngt charmigt, men som sagt... inte för dyrt...!!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jaa klänningen är underbar! =)

Har du kollat tradera? Vad har tjejen för storlek nu? Har du en gåstol? Jag har nämligen två!

Kram

2010-09-25 @ 08:42:44
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Har sett en jätte söt badcap på Ikea, där finns ju också tallrikar/skålar i plast, billigt och bra! Ellen har ett helt gäng av dem!

2010-09-25 @ 21:57:12
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0