Lördag

Idag är jag verkligen supertrött. Jag känner mej verkligen totalt slut idag. Vet inte vad det beror på riktigt. Eller jo, det har jag nog en aning om. Har sovit lite dåligt ett par nätter. Har en liten dam som fått för sig att börja gnälla en massa vid två på natten. Så hon har fått sova hos mej de senaste nätterna. Jag sover inte ngt vidare bra när hon sover hos mej. Men jag tror att jag kommit på varför nu. Hon har varit kall som attan när jag tagit upp henne. Så jag tror hon har frusit lite grann då på natten. Så ikväll ska jag testa med att lägga i hennes täcke i sängen så får vi se om hon sover bättre. Nu verkar det som att min älskade sambo tänker ringa till facket på måndag o prata med dem om hans nya schema. När han pratade med en kollega igår kväll blev kollegan nästan förbannad för att M (chefen) gett honom sån jäkla skitkörning. Det verkar ju liksom som att chefen fått för sig att straffa min sambo för att han sagt upp sig. Jag vet inte riktigt hur han ska göra nu med facket. Jag hade, som jag skrev häromdan, definitivt pratat med facket o sagt att det verkade som att chefen försökte straffa mej för att jag sagt upp mej. Men det känns som att han har svårt att bestämma sig. Däremot så verkar han vilja ringa facket o prata med dem om det. Men så är det som att han ångrar sig o tycker att det är bättre att bita ihop. Jag hade iaf ställt till ett jävla liv. Men det är jag det. Nej, ska kolla klart på Komissarie Frost o sen ska jag o älskling dra oss hemåt igen. Ska sova tidigt ikväll är tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0