väldigt dålig på att uppdatera

jag vet att jag varit extremt dålig på att uppdatera... det har hänt en del grejer o jag har inte suttit vid datorn så mycket... lillan har börjat få tänder iaf... o är redan sju månader... jisses... sambon sa upp sig för ett tag sen (närmare bestämt den första oktober gick han på pappaledighet) o nu är det strul med hans chefer... de vill tydligen inte betala ut hans semesterersättning...

just nu håller hans föräldrar på o renoverar sitt kök också o han är där o hjälper till en del...

jag fick min mens igår kväll också... brukar aldrig säga det annars, men gud vad skönt... jag hade nämligen börjat bli lite orolig över om jag blivit gravid igen... men så var inte fallet... skönt...

ska ner o umgås lite med min älskling nu när våran lilla sötnos sover... sen ska jag gå o lägga mej skapligt ikväll...

ska försöka uppdatera mer imorrn... =)

kram

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jo det är ju så man måste göra för att få bort den gula färgen.. nu är håret askblondt vilket jag föredrar.. Brukar inte bleka utan bara ha i den direkt.. men jag blir som sagt så mycket mörkare av att va gravid.



Jodå den finns kvar! Och priset är fortfarande 250. Eller sa jag 200?

Kram

2010-11-02 @ 10:17:08
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0