stackars stackars liten

idag har inte alls varit ngn rolig eftermiddag/kväll... inte igår heller...

vi testade nestlés barnmat steg 2 biffstroganoff... vi har ju haft lite problem med nestlés produkter förut, vi testade nan ett par ggr men Isabelle fick sån himla magknip av det så sen dess har vi bara kört på babysemp när vi gav henne bara ersättning... när hon var 4 månader så gav vi henne lite palsternacka o morotspuré... också det från nestlé... hon fick världens magknip så vi höll upp med smakisarna ett tag eftersom vi tänkte att hon nog inte var riktigt mogen för det där än... sen har vi börjat köra med smakisar o nu gått över till en större portion (fortfarande relativt liten, men hon blir mätt o det är huvudsaken)... bara sempers barnmat har vi kört hittills... så var vi o handlade i veckan o sambon föreslog att vi skulle köpa biffstroganoff till henne... såg inte vad det var för märke på det förrns vi kom hem... det var nestlé... men iaf... igår testade vi den maten till henne... sen vart det jätteledset på kvällen... men eftersom vi var osäkra på om hon verkligen rapat ordentligt så testade jag idag igen... samma visa idag också... så nu är det bekräftat... våran söta underbara unge ska inte få ngt från nestlé igen..!!!!!!

så imorrn är det jag som häller ut det sista o öppnar en ny burk, denna gg ngt från semper... hon har varit lite hård i magen också ett tag här nu så det får bli en kur med katrinplommonpuré också... hoppas att det hjälper till att göra henne mindre hård i magen...

mammas lilla älskade sötnos... jag mår jättedåligt av att se henne så ledsen... nästan så jag vill börja gråta för att jag tycker så synd om henne... men nu vet vi åtminstone varför hon varit ledsen två kvällar i rad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0