sovmorgon =)

ja, igår kväll ropade jag nog hej innan jag kommit över bäcken... jag trodde verkligen att Isabelle äntligen somnat för natten när jag skrev mitt blogginlägg igår kväll...

men så var det visst inte... hon vaknade en stund senare o grät... så tog med henne ner så fick hon sitta med mej o H o kolla på tv... det var visst mys med mamma o en del bajsande som behövdes... sen lite mer mat o sen sov hon gott hela natten... eller ja, hon nattades igen vid halv två... sen sov hon faktiskt hela natten... hon vaknade till lite lätt vid halv tio imorse o gnällde, men tystnade när jag klev upp o jag misstänkte att det var nappen hon saknade så hon fick den o sov gott en timme till...

nu är jag ensam hemma så nu ska jag gå ner till köket o ta på bra musik o börja röja... nu jäklar ska det fasen bli ordning där nere...!!!! H har tagit med sig Isabelle till en kompis o jag valde att stanna hemma... skönt det med ibland... =)

förresten, är det ngn som har ngt bra tips på hur man kan få igen skåpsluckor som inte vill stängas ordentligt...?? vi har en skåpslucka under diskbänken som man kan stänga, men släpper man den åker den upp igen... så den stannar liksom inte kvar i stängt läge... några tips...??

är det snöigt hos er...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0