sista tiden

dålig rubrik... jag vet... men är så dålig på rubriker...

nåja... lovade att uppdatera lite bättre om Isabelle nu...

lilla fröken växer så det knakar... hon har dessutom kommit på att man kan sova ypperligt bra på mage... så allt som oftast rullar hon över o sover på mage... så har det börjat komma små bissingar i underkäken också... så nu får hon inte bita sin mamma i fingrarna längre...

våran lilla söta dam är lite rolig också... hon får ibland för sig att hitta på dumheter... en favorit är att sno mammas glasögon... oftast hinner jag ta tag i handen o säga nej till henne... då tar hon upp andra handen o jag gör likadant... då försöker hon en tredje gg o när jag gör likadant igen så garvar hon åt mej... *morr*  men det ska hon nog få lära sig att när mamma säger nej så är det nej...

igår var Pernilla här en sväng också... hon har ju inte sett oss på ungefär en månad innan dess... det var ett kärt återseende mellan gudmor o Isabelle... =)

igår fyllde ju Isabelles faster år också... så jag gjorde ett fint kort till henne där jag skrev grattis på 25-årsdagen o sen hade jag skrivit ut två foton i måndags som jag sen klippte isär (hade skrivit ut två st på ett a4-papper) o la i ett kuvert som jag pyntade lite grann... =)  tror att det blev uppskattat iaf...

idag var vi även med maria (Isabelles faster) till stallet... Isabelle försökte prata lite med hästarna (genom att ge ifrån sig ett par skrik) vilket de inte reagerade ngt på... men de tre hästarna som hon fick klappa lite på brydde sig inte så mycket om henne... två av dem gillade henne visserligen, men inte så de nästan ville efter henne utan mer att de fann sig snällt i att Isabelle petade lite på dem... en av dem rörde sig inte en millimeter när Isabelle var vid sidan av honom (i min famn så klart)...

igår fick vi hem våran hoppgunga som Isabelles farmor har fixat dragkedjan på... så den testades är klart... glada miner måste jag säga att det var... hon verkade tycka att det var riktigt kul att få stå själv...

blir strax en dagens bild också... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0