konstig sambo

ja... han brukar sällan bry sig så värst mycket om det där med inredning... till viss del, ja... men inte så jättemycket... som i vårat vardagsrum... det har varit två rum tror jag för det är en vägg som delar av men ändå inte... om ni fattar...?? nåja... tillbaks till inredningen... i ena delen så har vi ett fönster o där har vi två gardiner... en på vardera sidan... o i andra delen har vi två fönster... men där har vi bara en gardin i vardera fönster... o jag tycker det ser så dumt ut... men så helt plötsligt tidigare så kläckte H ur sig: ska vi åka o handla julgardiner imorrn...?? javisst sa jag... men jag vill ha två gardiner i vardera fönster då... så det blir ju alltså 8 gardiner som vi ska handla hem eftersom vi skulle ha i köket också... men det var han lite tveksam till... men det tänker jag nog propsa på... han tyckte även att vi skulle ha julgran o jag sa inte emot... bara att jag tycker det är onödigt att köpa i år... vi har kommit överens om att det ska vara för Isabelles skull... så jag tyckte vi kunde köpa julgran o pynt o sånt efter jul istället...

apropå det... vad tycker ni, ska man ha ngt i toppen på julgranen eller inte?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Dom senaste åren har jag faktiskt inte haft något längst upp i granen. Men vi har en sån liten gran här hemma då vi bor så trångt, annars hade jag nog haft en spira - precis som mamma- man måste ju föra traditionerna vidare. ;)



Du har något att hämta i min blogg.

2010-12-01 @ 09:32:34
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0