Isabelle

jag var bara tvungen att lägga in bild nu på min söta dotter... =)

Bilden är tagen den 21 maj i år... Isabelle sitter i sin babysitter o jag var bara tvungen att ta ett kort på henne... Det är taget under den veckan när jag sov på soffan ett par nätter (Henke hade hemmavecka) eftersom hon inte ville somna förrns framåt två på natten... Så för att inte störa honom alltför mycket så blev det ett par nätter på soffan o hon i sin tur sov i babysittern eftersom hon tvärslocknade i den varenda natt... Då gick det inte bra att sova i vagnen så då blev det så... Jag vaknade ett par ggr varje natt av att hon var lite halvvaken o då satt hon ungefär så där... Jag rätade upp henne o satte henne bättre, men nästa gg jag vaknade var det samma visa igen... Så himla gulligt bara... =)

Kommentarer
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

Vilken liten sötnos!!

2010-07-07 @ 09:32:30
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Naw, så söt

2010-07-07 @ 20:45:31
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0