Vadstena

ikväll var vi som vanligt inne i Vadstena... där är vi varje onsdag under sommaren... iaf nästan varje onsdag... så länge det är fint väder men inte under v 31...

så himla mysigt där inne i Vadstena... idag var min mamma med i min plastpappas mustang... det har hon varit ett par veckor i rad nu faktiskt... men idag var även min kusin barnledig o följde med... Aaden (hennes son) fick stanna hemma hos sin mormor... =)  synd, för jag tycker han är ganska charmig... haha... hans uppnäsa är så himla söt... =p 

jag o morsan skämtade ganska mycket med kusinen... hon hade sagt att hon skulle använda alla fotona på bilarna som fanns att onanera till... haha... morsan sa att de fick nog sätta henne på en handduk i baksätet så inte baksätet blev blött... men men... älsklingen berättade också att när han gick o lämnade stolarna där vi brukar sitta så hade mamma undrat vart jag tog vägen o då hade han sagt att vi skulle fika o då hade hon blivit tyst... idag satte jag Isabelle hos sin mormor ett tag också... hennes farmor höll henne först när vi fikade en stund o sen efter att jag gett henne mat så fick hennes pappa ta henne en stund... när han sen skulle följa med sin pappa runt o kolla på bilarna sa jag att han kunde ge Isabelle till sin mormor... tyckte det var bäst att mamma också fick hålla henne en stund... hon är ju så himlans glad över att vara mormor, men ibland är det lite för mycket pipande ljud som kommer från henne... men lika bra att hon får hålla Isabelle lite då o då så att hon håller sig nöjd...

nu tror jag dock att lillan somnat så nu ska jag nog ta ngt att äta o sen sova skapligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0