Vadstena

ja, idag kom först Pernilla ut hit o vi åt lite god mat o hon gosade självklart med Isabelle... =)

sen gick jag o Isabelle upp till hennes farmor o farfar för att åka med dem till Vadstena... där var det visst Diggiloo idag så bandet som spelade utanför hade börjat tidigare... men de var helt fantastiska... de var toppenbra... =)  en som spelade ståbas la sig ner efter ett tag o spelade...!!! en annan ställde sig upp o hoppade o spelade på pianot... haha... kul med lite röj... =)

imorrn blir det nog en ganska lugn dag tror jag... lite röjning hemma tror jag det blir... på fredag ska jag på begravning i Nykyrka kl 11 o senare ska jag o älskling vara lite barnlediga o få vara lite ensamma... =)

jag frågade Pernilla igår vad hon skulle göra på fredagen... sen när jag sa att jag undrade om hon kunde tänka sig... längre hann jag inte innan jag fick ett jublande ja, jättegärna! som svar... haha...

på lördag ska vi ner till Vänersborg till älsklingens bror med sambo o barn.. ska bli kul... =)

nej nu har nog lillan somnat för natten verkar det som så då ska jag vika tvätt o ringa älsklingen som jag lovade jag skulle göra när hon somnat... =)

god natt...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0