seg dag

ja, denna dag har krupit fram känns det som... det känns som att det ska bli regn också, men det har inte kommit ngt än iaf...

min älskling ringde mej igår o sa att han blev sen hem eftersom aggregatet gått sönder igår... så väntade honom hem vid halv fyra ca... trodde iaf att han skulle komma hem ungefär då eftersom han beräknade vara uppe i lkpg vid tjugo, kvart i tre... men när lillan vaknade vid halv fyra så hade han fortfarande inte kommit hem... tänkte att han väl blivit lite mer försenad än han trodde då... men matade henne, bytte hennes blöja o sen la henne igen... kom i säng igen vid fyra... messade älsklingen då att jag varit uppe o matat henne o bytt hennes blöja o att hon sov igen... skrev även att jag skulle försöka somna om... inte alltför lätt har det varit nu sista tiden... vaknar till för mycket o ligger o vänder o vrider på mej sen...

nåja... vid halv nio vaknade hon igen o var lite småledsen... ordnade käk åt henne o tog sen in henne till min säng för att få gosa lite... hmm... ungen somnade o det gjorde visst jag med... sov sen till typ halv ett...!!!! skönt att sova länge en dag...

nu ikväll var nattningen lite kaotisk... hon fick käk vid halv nio... sen gav jag henne lite till inför natten vid nio... sen rapade jag henne o bytte hennes blöja... sen la jag henne igen... dock var inte alla kaninerna på vagnen rätt så jag trodde det var därför hon var grinig... men när det inte hjälpte att jag rättat till det så tog jag upp henne en stund... då behövde hon tydligen kräkas lite... sen strax efter det så la jag henne igen o det var supergrinigt... sen tvärtyst o hon hade somnat...

imorrn ska jag på begravning... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0