olidligt hett!

alltså... det känns lite dumt, minst sagt, att klaga på värmen som är den här sommaren med tanke på hur kall vintern var...
men fy f*n vad varm det är...!!! det känns som att hela jag håller på att bli en enda svettpöl på golvet...!!!
för att inte tala om hur varm Isabelle är! jag kan ju åtminstone gå o ställa mej i en sval dusch eller ta av mej lite kläder... men det är lite svårt att ta av henne mer än jag gjort... hon är mestadels i bara blöjan... så hon sover som en nyfödd bebis om dagarna... näst intill hela tiden med andra ord... men så länge det ändå funkar på natten så bryr jag mej inte om att ändra på det...

imorrn ska jag o lillan med hennes pappa tillika min sambo när han ska jobba... han ska köra lastbil ner till helsingborg så vi bestämde att vi skulle följa med... =)  blir intressant o se hur hon beter sig när det är långresa...

nej, nu orkar jag banne mej inte skriva mer...!!!!

får bli mer en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0