min underbara unge =)

ja, hon är verkligen underbar... =)  tycker inte alla mammor att just deras barn är underbara...?? nåväl... när jag skriver det här är klockan ungefär halv fem... lillan har somnat om sen en halvtimme tillbaka ungefär... men natten till igår (lördag) var helt underbar... efter lite gnäll vid tre ungefär så somnade hon om o sov gott i flera timmar till... hon fick mat vid 21-tiden på kvällen o först vid 8 på morgonen ville hon ha mat...!!!!! jag blev helt ställd när jag såg vad klockan var...

denna natt har inte varit fullt lika bra än så länge... men men... strunt samma... hon lär nog ha lite perioder ett tag när hon vaknar för mat på natten ibland o ibland inte... nu sover hon ju i vagnen, men från och med måndag så ska vi börja kämpa med att få henne att sova i sin spjälsäng istället... då börjar vi ett tag med att ha liggdelen från vagnen där så hon vänjer sig vid omgivningen först... sen ska vi ta bort liggdelen o lägga henne i sin säng... jag ska tjata lite på min sambo att han ordnar upp hennes sängmobil också... tror att jag ska göra en egen sen också... eftersom hon är van vid att ha sina kaniner från babygymmet fastsatta på vagnen så kanske man skulle hänga upp dem på ngt vis sen också...

nåja... nu ska jag försöka få komma i säng snart... Isabelle har vaknat ett par ggr nu o gnällt om nappen... i värsta fall får jag ta med henne in till mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0