lite uppdatering

igår var jag o lillan med min sambo till jobbet... =)  var riktigt kul... jag har ju inte varit med sen jag var höggravid... =)  Isabelle tyckte det var kul att åka lastbil iaf... gladast blev hon när jag la henne ner en stund i sängen som finns i lastbilens hytt... då passade hon på att sprattla med armar o ben o prata för fullt... hon har börjat prata massor... igår började det låta som att hon sa brum... haha... så gulligt... =)

idag var vi till tippen o slängde några sopsäckar med skräp som vi egentligen skulle eldat, men värmen hann ju komma så det fick bli tippen... sen åkte vi o handlade lite o sen hem för att grilla lite revben... =)  under tiden vi åt så satt Isabelle i sin bilbarnstol (hon sov när vi kom hem från affären o då är det smidigare att bara lyfta ur hela bilbarnstolen) o pratade som en tok... sen vid 18-tiden träffade vi Pernilla vid Jerusalemsbadet så vi kunde bada lite... solen hann dock gå i moln, tyvärr... men jag doppade mej iaf o Isabelle fick bada lite också...

nu ska jag dock ner o kolla den där filmen med min älskling som vi aldrig gjorde häromdagen...

Kommentarer
Postat av: Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!

Hej! Tobiasregistret är ungefär som donationsgrejjen. Men i Tobiasregistret kan du registrera dig om du kan tänka dig att donera under tiden du lever. Det är inte riktigt samma sak som blogivare heller... "Lilla Hailey" i mitt inlägg är länkat till facebooksidan där du kan läsa mer. Jag tvekade inte en sekund på att gå med, Hailey behöver benmärg... annars dör hon...

Kram!

2010-07-05 @ 23:25:06
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0