förvirrad

ja, nu börjar jag bli väldigt förvirrad... när jag loggar in på bloggen o går till "översikt" så står det att jag har en ny kommentar på ett inlägg... så då kollar jag det... men nej, där finns ingen ny kommentar... bara de jag redan godkänt... något jag förvissat mig om genom att kolla på min blogg... tycker det är lite konstigt... =/

igår kväll skrev jag ju om att jag nattade Isabelle mycket senare än jag brukar... jag trodde hon skulle vakna runt halv sex... o det gjorde hon visserligen, men inte för mat... då var det bara nappen som ramlat ur som hon var lite ledsen över... först nu vid halv tio vaknade hon o ville ha mat... nu har hon ätit, fått ny blöja o lagts i vagnen igen... jag vill att hon sover en stund till eftersom jag sovit lite halvdåligt i natt... trodde det skulle vara skönare även inne om man hade fönstret öppet än vad det varit... men icke sa nicke... minst lika varmt här hemma fortfarande... =/  men Isabelle verkar inte vilja sova ngt mer... trots att hon gnuggar sig i ögonen... hon ligger bara o pratar med de där förbaskade kaninerna jag satt upp på vagnen... *suckar*  nåja... bara vänta ut henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0