en glad unge

ja, det kan man nog lugnt påstå att jag har fått... min söta dotter är glad för det mesta... enda gångerna det är gnälligt är när hon är hungrig, trött eller behöver ny blöja... men ibland är hon bra rolig... vaknade vid kvart över fem idag för att hon ville ha mat... det fick hon och sen en ny blöja också... la henne i vagnen igen och då började tjattret... en bra stund låg hon och tjattrade och gjorde pruttljud mot kaninerna sin hänger på vagnen... gav henne nappen och då lekte hon lite med den en stund... i skrivande stund har hon spottat ut den och har börjat tjattra med kaninerna... det låter bra gulligt, men jag vill sova lite till... den lilla söta fröken sover ju mest hela dagarna, men jag ska upp om ungefär tre timmar... kl 10 blir jag sen upphämtad av Isabelles morfar och så åker vi iväg på begravning... Isabelle får stanna hemma hos farmor och farfar tills hennes pappa kommer hem eller tills jag kommer hem... just nu funderar jag nästan på att lägga henne i våran säng så jag kan bära ner vagnen nu och inte sen... men det blir dumt om det är som så att hon sover sen när vi ska gå upp till hennes farmor och farfar... så har bestämt mig för att hon får sova i vagnen nu också... sover hon sen får jag knäppa loss liggdelen och bära ner den och chassit var för sig... nu verkar hon dock ha somnat om... skönt... så nu går jag och lägger mig... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0