så trött på det här nu

ja... jag känner mej allmänt sliten o nästan nerstämd... =/  Isabelle har varit extremt, o då menar jag verkligen det, tjurig ett par dagar... nu skulle jag vilja ha flytande alvedon hemma... ska nog säga åt H att vi ska köpa det imorrn... hon verkar ha jätteont i munnen för hon är tjurig mer eller mindre hela tiden o det brukar hon inte vara!!!! hon brukar vara en riktig liten solstråle o flina upp sig för det mesta... men nu har det varit väldigt lite sånt o väldigt mycket tjurigt ett par dagar... H har ju inte velat att vi ska köpa hem alvedon åt henne men nu tänker jag banne mej propsa på det!!! i natt vaknade hon vid två o ville inte somna om i sin säng... eller ja, det hade hon säkert gjort så småningom men jag sa åt H att han fick ta henne i natt... jag behövde sova för att orka med att sitta i två timmar på arbetsförmedlingen för att lyssna på information om ungdomsgarantin... men självklart så kunde ju inte han vara lite mer envis än henne i natt o envisas med att lägga henne ner i sin säng... utan han tog upp henne till våran säng istället... jag sa att isf fick han ha henne hos sig, jag behövde verkligen sova... men eftersom Isabelle vägrade att lägga sig till rätta hos sin pappa utan bara skulle till mej så fick jag till slut nog... så jag vände på mej o grejade till o sen la jag henne hos mej o sen la jag en arm om henne... efter en stund så somnade hon... men hon vaknade o bökade massor i natt... så när klockan ringde halv nio imorse så var jag dötrött... Isabelle sov som en liten gris, men jag var trött... jag kunde dock inte ligga kvar så länge eftersom jag skulle vara på af kl 10 o jag behövde klä på mej, klä på Isabelle, ge henne mat o plocka ner mat i skötväskan så H hade det tillgängligt när han åkte till sina föräldrar för att umgås med sin pappa... nu bor ju visserligen inte de så värst långt bort från oss... men ändå... o anledningen till att jag gör allt det här så fort vi ska nånstans på morgonen är för att om jag tvingar upp H för att hjälpa till så blir han skitgrinig på mej... o då blir det bara massa bråk o jag orkar inte det just nu... men jag tänker nog nästan ta en diskussion med H om det där med alvedon till den lilla sötnosen här hemma... ge henne det när hon har som mest ont o kanske lite på kvällen också de dagar det är extra tjurigt... för ont har hon ju uppenbarligen o det är ju inte lätt för ngn av oss här hemma då... hon gallskriker så fort det är ngt som inte passar henne när hon har ont... så för allas skull, eller åtminstone min o Isabelles eftersom det av ngn jävla (ursäkta svordomen, är bara så trött o frustrerad) anledning hela tiden är jag som får ta henne så fort det är tjurigt... o eftersom jag själv inte är helt hundra, har haft fruktansvärt ont i magen ett par dagar o vid revbenen när jag vaknar, så tar mitt tålamod slut betydligt snabbare än annars...

idag var jag ju på af... det var information om ungdomsgarantin... fick då veta att efter att ha varit inskriven som arbetslös i tre månader på af så måste jag vänta ytterligare tre jävla månader på att få börja en utbildning genom af...!!!! snacka om lustigt... nåja... pratade med en av dem som höll i informationen o kollade om det var möjligt att börja tidigare... det var det, men nu fanns det inga platser lediga på den utbildningen jag ville ha... så kollade om jag kunde ordna en praktik så länge o det var ok... det enda jag inte fick ta praktik inom förrns efter jul o nyår var handel o restaurang... tänkte kolla mej runt omkring o se om ngt hotell i närheten kan tänka sig att ta in mej som praktikant under mellandagarna o framåt... så satte mej tidigare idag o kollade runt lite efter hotell i närheten o så tänkte jag maila till dem o först o främst fråga om det är ngt som är möjligt...

så det ska jag sätta fart med nu... sen ska jag ordna lite annat smått o gott... *suckar*  måste upp tidigt imorrn så blir en tidig natt för min del...
Jag kan nästan lova att ingen klarar av att få alla rätt på dessa frågor. Fullständigt namn:_____
ålder:_____
Födelsedag:_____
ögonfärg:_____
smeknamn:_____
......bästa vän:_____
favorit färg:_____
favorit mat:_____
min hobby:______
lägg detta på din status, och se vem som känner dig bäst ! ;)v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0