CV

jag skrev ju i ett av mina tidigare inlägg idag att jag behövde lite hjälp från er läsare när det gäller utbildningen... då Petra undrade lite grann om en del så tänkte jag att jag slänger in mitt cv här...

Utbildningar

 

2009

Åsa Folkhögskola, Friskvårdsledare och massageterapeut

Ej avslutad. En utbildning där jag bl a lärde mig hur man förhåller sig till människor som söker min hjälp, att ta betalt och skriva kvitton till massagekunder, stresshantering, konflikthantering.

2008

Carlsunds Utbildningscentrum, Komvux

bl.a Datakunskap, Programhantering, Information & Layout A – där fick jag lära mig hur man gör olika sorters brev, olika sorters informationsblad samt både grunder och fördjupning i Ms Word och Ms Excel.

2003-2006

Platengymnasiet, Samhällsprogrammet inriktning samhäll

en bred utbildning med fokus på samhällsämnen så som samhällskunskap, religion, svenska, engelska m.m.

 

 

 

Arbetslivserfarenhet

 

2009 3 månader

Åsa Folkhögskola, Massör

tog emot kunder, gav dem massage och sedan tog emot betalning samt lämnade ut kvitto.

2007 3 månader

Förskolan Agneshög, Barnskötare vikariat

fick vikariera lite på de olika avdelningarna när det saknades personal

2006 2 månader

Prima Bemanning AB, Montör

Var uthyrd till Contitech Hycop AB där jag fick göra diverse industriarbeten t ex läcktestning, pressning m.m.

 

 


Praktik

 

2007 3 månader

Förskolan Agneshög, Barnskötare

var med i en barngrupp och gjorde det dagliga arbetet tillsammans med den ordinarie personalen.

2006

Motala Museum, Museimedarbetare

tog emot besökare, tog emot betalning, förde viss statistik, hjälpte till med att ordna fika till de som ville ha.

 

 

 

Övriga meriter

2009

Åsa Folkhögskola

Ledare för en grupp på tipspromenad kombinerat med stavgång

2009 6 månader

Åsa Folkhögskola

Klassrepresentant i skolrådet

2009 flertalet gånger under vt.

Åsa Folkhögskola

Sekreterare i skolrådet

2009 ett par veckor under vt

Åsa Folkhögskola

Ledare för resten av klassen i ett projekt där vi skulle utföra olika övningar med elever på en annan skola

2004-2006

Platengymnasiet

Klassrepresentant i elevrådet

2002-2003

Mariebergsskolan

Elevskyddsombud

 

 

Språk

 

Svenska – modersmål

Engelska – god

 

Vad jag vill arbeta med är:

Människor... jag hade gärna pluggat till sjuksköterska om jag hade matte b, hade gärna pluggat ekonomi om jag hade alla ämnen jag behövde... men tyvärr inte... jag vill arbeta med människor i ngn form... om det är genom att hjälpa till rätta eller vårda dem spelar ingen större roll... men jag älskar att arbeta med människor just pga att det känns så himla givande och jag känner att jag får så mycket tillbaka...

 

hoppas att detta hjälper lite grann iaf... =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Kan inte fortsatta studier i stresshantering och konflikthantering vara något??? Spännande jobb!



Kram

2010-12-04 @ 08:13:39
URL: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0