veckan som varit...

ja, jag har inte varit så aktiv den här veckan heller med mitt bloggande... men nu beror det inte bara på att Isabelle inte sover i datarummet längre utan det är så att vi har varit lite husvakt den här veckan jag, min sambo o Isabelle... hennes farmor o farfar samt hennes faster med sambo har varit i Rättvik i en vecka... för den som undrar vad de gjort där så är det så att varje år v 31 så är det Classic Car Week... det samlas massa gamla bilar (även en del nya "Svenssonbilar") o så händer nånting varje dag... egentligen skulle vi följt med också, men vi kände att vi inte riktigt hade råd i år o dessutom kände vi att vi inte ville bo ihop med alla de andra... vi funderade på att åka upp över en natt bara, men det skippade vi också... tanken var att vi isf skulle åkt upp igår (fredag) o varit där till idag (lördag)... Henke undrade om vi skulle åka o jag sa att för min del kvittar det... det fick han bestämma själv om han ville åka... nåväl... idag kom de hem som sagt o GB hann knappt komma hem innan hon började ta hand om Isabelle... jag sa att farmor hade saknat sitt barnbarn, vilket hon visserligen nekade till men jag tror det är så...

hon hade även köpt lite kläder åt mej, Henke o Isabelle... lite kläder som hon kan ha snart o lite kläder som hon kan ha senare... så gulligt... =)

nu ska jag o älsklingen laga mat o ha det lite mysigt ett tag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0