söndag

ja, då har ännu en söndag gått... jag upptäckte sent igår kväll att ersättningen var slut... den räckte till de två flaskorna jag gjorde i ordning igår, men inte mer... messade därför min plastpappa (Isabelles morfar) o frågade om han kunde hämta upp oss så jag fick handla ersättning... det kunde han ju... han skulle ändå in till stan o hämta min mamma... underbart... tack tack tack säger jag om det... sen bjöd han mej o mamma på mat hemma hos sig o sen när de skulle åka o handla så skjutsade de hem mej o Isabelle... =)

har faktiskt varit lite duktig idag... =)  jag kom fram till att tvättmedelsfacket på tvättmaskinen behövde göras rent... det var kvar vatten i sköljmedelsfacket o det såg inte fräscht ut... så när sambon min kom hem bad jag honom visa hur man fick bort den biten så man kunde göra rent... o sen gjorde jag det så rent jag bara kunde... fortfarande lite skitigt, men det var inget jag kunde komma åt... man får göra så gott man kan liksom...

lillan sover sen en bra stund tillbaka... jag gjorde mat åt hennes pappa tills han kom hem... o nu ska jag strax gå o lägga mej... imorrn ska jag upp skapligt för jag har lite att göra imorrn...

morgondagen:
* packa ner blöjor, ersättning o allt annat som måste med när man ska hemifrån
* gå upp till Isabelles farmor o farfar o släppa ut hundarna...
* gå ner till bussen o åka in till stan o träffa Amanda där för sen ska vi på
* infomöte om babysim

Amandas groda är visserligen inte så liten att han kan gå på babysim, men jag o Isabelle ska gå på det o jag ville inte gå ensam på infomötet.. därför ska jag även se till att få med mej två handdukar plus våra badkläder ifall att jag missuppfattat o det är så att babysimmet börjar då... ska nog säga till Amanda att göra detsamma så får hon vara med mej den ggn... ;-)  ska ragga vänner som vill vara med på babysimmet med mej o Isabelle i höst då jag inte vill gå själv o plus att det kan vara kul för dem också att vara med... mina vänner är ju ganska sålda på lillan så det borde inte vara så svårt... ;-)

strax ska jag även ladda upp dagens bild... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0