rolig lista från A till Ö

Alkohol: favoriten är skogsbärscider, men ngt glas vitt vin kan gå an också...
Allergi: Pollen är väl största bekymret. Apelsin kan vara dumt ibland... Kiwi verkar jag inte tåla
Armhävningar: ehm... i min fantasi 10, i verkligheten ingen...
Blyg: nja... inte direkt blyg...
Beroende av: gos... älskar att gosa med min sambo o min dotter... o så är jag beroende av godis...
Betyg: beror väl på vilken sorts betyg vi snackar om... men skolbetyg: flest g... kan bättre, men tröttnar snabbt..
Blir glad av att: höra Isabelle skratta... eller att bli uppvaktad helt hux flux av min sambo
Bor: på landet... =)
Dagbok: skriver mest på nätet... men har en bok som jag skriver i ibland också...
Djur: en katt: Kossan... :D
Drömmar: har många... =)
Dåliga sidor: att jag är urdålig på att ta kritik... är det negativ kritik börjar jag gråta... klarar inte av att gräla om ngt utan att gråta...
Ekonomi: ganska kass ärligt talat... men det löser sig nog snart...
Familj: min underbara sambo o våran bedårande söta dotter Isabelle... =)
Favoritdryck: Coca Cola!
Festar: öhhh... måste ha glömt bort hur man gör... =p
Flyttat: från landet till stan o tillbaks till landet...
Fobi: insekter o spindlar... usch... småkryp är vidrigt...!!!
Foto: hatar att vara med på kort, men att fota själv är ganska skoj... =)
Född: 1987 i april... =)
Gillar: massor... bra filmer, bra böcker (tacka gudarna för en svärfar med många bra böcker), musik, tv, fika med vänner på stan... =)
Graviditet: den var jobbig första 14 veckorna o de sista 2 månaderna (gick över tiden med 12 dagar)... tiden där emellan var helt ok...
Gråter: för ofta... gråter om jag blir arg eller kritiserad negativt...
Gör dagligen: busar med Isabelle, ger henne mat o byter hennes blöjor... kollar på tv o surfar... =)
Hatar: att jag har så lätt för att gråta, teknik som krånglar m.m.
Hypokondriker: nej... det skulle jag inte vilja påstå iaf... är jag sjuk så är jag det verkligen o inte ngn inbillning...
Imponeras av: människor som är framgångsrika...
Intressen: böcker, musik, familjen, datorn o tv:n... filmer också o gärna resa lite grann...
Jobb: att vara mamma är mitt jobb numera... =)  ska försöka hitta ett jobb till i vår... =)
Kaffe: usch!
Kamera: har en dålig digitalkamera... men vi ska skaffa bättre...
Kläder: har jag en del... skulle inte skada med fler kläder dock...
Kompisar: åhh... en hel del... =)  men de jag umgås mest med är Amanda o Pernilla... =)
Länder jag besökt: Danmark o Finland... Sverige också är klart... =p
Längd: ca 170 cm..
Mobil: japp... det har jag en... =p  en SonyEricsson W595... men det börjar bli dags för en ny...
Motto: tag livet för vad det är kanske...?? eller livet blir aldrig som man tänkt sig...?? äh, jag har nog inget... en dag i taget kanske...
Musik: lyssnar på ganska blandat... men pop, viss r'n'b, viss rock, schlager... men sista tiden har det blivit ljudböcker om Hamilton... =)
Musikalisk: nej... inte för fem öre... har en gitarr dock... planen är att kunna spela Wonderwall, men det har jag inte lyckats med än...
Märkeskläder: alla kläder är väl märkeskläder på ett eller annat sätt...
Naglar: längtar tillbaka till mina långa fina naglar jag hade förut... men nu är de halvlånga på vissa fingrar o korta på andra...
Politik: är väl mer socialdemokrat än ngt annat egentligen... fast är ändå för mycket av det som de andra partierna står för... o gillar inte Mona Sahlin... anser att S förlorar på att ha henne som partiledare... de måste hitta ngn som är lika sympatisk o karismatisk som Reinfeldt...
Rakning: hmm... det händer, men inte lika ofta nu...
Rädslor: att inte räcka till som mamma o sambo är nog min största rädsla... men även att förlora min familj...
Saknar: massor...
Samlar: inte på ngt speciellt just nu...
Sjukdomar: är ngt jag sällan får...
Ska göras: tvättas o disk as o städas
Smeknamn: har inget direkt numera... mamma säger Mella fortfarandesom är en kvarleva från mitt namn som liten...
Sol: i lagom mängder är skönt... det får gärna vara varmt, men det får inte vara kvavt...
Sover: bra för det mesta...
Talang: hmm... verkar vara ngn sorts terapeut för många... många av mina vänner ber mej om råd i olika sammanhang...
Telefonbok: har jag på mobilen o en backup i datorn...
Tränar fysiskt: hmm... busar med lillan så då blir det ofta styrketräning... =P
Tränar psykiskt: genom att faktiskt acceptera att jag har en sambo som när han blir irriterad på nånting tar det direkt...
Utbildning: har gått gymnasiet... gick sen 2 terminer av 3 på en utbildning till friskvårdsledare o massageterapeut... blev gravid inför min andra termin så jag kunde inte fortsätta min tredje...
Vikt: jag har inte en aning om vad jag väger...
Äcklas av: massor...
Äter: mer nu än tidigare...
Önskar: att jag kunde få mer ensamtid ibland...
Alkohol: favoriten är skogsbärscider, men ngt glas vitt vin kan gå an också...
Allergi: Pollen är väl största bekymret. Apelsin kan vara dumt ibland... Kiwi verkar jag inte tåla
Armhävningar: ehm... i min fantasi 10, i verkligheten ingen...
Blyg: nja... inte direkt blyg...
Beroende av: gos... älskar att gosa med min sambo o min dotter... o så är jag beroende av godis...
Betyg: beror väl på vilken sorts betyg vi snackar om... men skolbetyg: flest g... kan bättre, men tröttnar snabbt..
Blir glad av att: höra Isabelle skratta... eller att bli uppvaktad helt hux flux av min sambo
Bor: på landet... =)
Dagbok: skriver mest på nätet... men har en bok som jag skriver i ibland också...
Djur: en katt: Kossan... :D
Drömmar: har många... =)
Dåliga sidor: att jag är urdålig på att ta kritik... är det negativ kritik börjar jag gråta... klarar inte av att gräla om ngt utan att gråta...
Ekonomi: ganska kass ärligt talat... men det löser sig nog snart...
Familj: min underbara sambo o våran bedårande söta dotter Isabelle... =)
Favoritdryck: Coca Cola!
Festar: öhhh... måste ha glömt bort hur man gör... =p
Flyttat: från landet till stan o tillbaks till landet...
Fobi: insekter o spindlar... usch... småkryp är vidrigt...!!!
Foto: hatar att vara med på kort, men att fota själv är ganska skoj... =)
Född: 1987 i april... =)
Gillar: massor... bra filmer, bra böcker (tacka gudarna för en svärfar med många bra böcker), musik, tv, fika med vänner på stan... =)
Graviditet: den var jobbig första 14 veckorna o de sista 2 månaderna (gick över tiden med 12 dagar)... tiden där emellan var helt ok...
Gråter: för ofta... gråter om jag blir arg eller kritiserad negativt...
Gör dagligen: busar med Isabelle, ger henne mat o byter hennes blöjor... kollar på tv o surfar... =)
Hatar: att jag har så lätt för att gråta, teknik som krånglar m.m.
Hypokondriker: nej... det skulle jag inte vilja påstå iaf... är jag sjuk så är jag det verkligen o inte ngn inbillning...
Imponeras av: människor som är framgångsrika...
Intressen: böcker, musik, familjen, datorn o tv:n... filmer också o gärna resa lite grann...
Jobb: att vara mamma är mitt jobb numera... =)  ska försöka hitta ett jobb till i vår... =)
Kaffe: usch!
Kamera: har en dålig digitalkamera... men vi ska skaffa bättre...
Kläder: har jag en del... skulle inte skada med fler kläder dock...
Kompisar: åhh... en hel del... =)  men de jag umgås mest med är Amanda o Pernilla... =)
Länder jag besökt: Danmark o Finland... Sverige också är klart... =p
Längd: ca 170 cm..
Mobil: japp... det har jag en... =p  en SonyEricsson W595... men det börjar bli dags för en ny...
Motto: tag livet för vad det är kanske...?? eller livet blir aldrig som man tänkt sig...?? äh, jag har nog inget... en dag i taget kanske...
Musik: lyssnar på ganska blandat... men pop, viss r'n'b, viss rock, schlager... men sista tiden har det blivit ljudböcker om Hamilton... =)
Musikalisk: nej... inte för fem öre... har en gitarr dock... planen är att kunna spela Wonderwall, men det har jag inte lyckats med än...
Märkeskläder: alla kläder är väl märkeskläder på ett eller annat sätt...
Naglar: längtar tillbaka till mina långa fina naglar jag hade förut... men nu är de halvlånga på vissa fingrar o korta på andra...
Politik: är väl mer socialdemokrat än ngt annat egentligen... fast är ändå för mycket av det som de andra partierna står för... o gillar inte Mona Sahlin... anser att S förlorar på att ha henne som partiledare... de måste hitta ngn som är lika sympatisk o karismatisk som Reinfeldt...
Rakning:
Rädslor:
Saknar:
Samlar:
Sjukdomar:
Ska göras:
Smeknamn:
Sol:
Sover:
Talang:
Telefonbok:
Tränar fysiskt:
Tränar psykiskt:
Utbildning:
Vikt:
Äcklas av:
Äter:
Önskar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0