massa bilder på Isabelle

ja, jag pratade med Amanda på msn förut idag... =) o när jag o Isabelle var hemma hos henne med familj i fredags så knäppte hon en massa bilder... o så hade hon knäppt några tidigare också... =)

idag fick jag dem äntligen... finns fler, många fler, men jag tänkte lägga upp ngn i taget här nu ett tag... =)



helt otroligt vad liten hon var där...!!! bilden är tagen den 5 maj 2010 o då var hon nästan 6 veckor gammal... hon hade en sparkdräkt av märket MyWear i strl 56 (!) på bilden o en mössa från Lindex som det står Hello på... =)  med en prickig katt på också... =)

nåväl... tänkte starta en ny kategori med namnet Dagens bild o så ladda upp en bild om dagen där... =)  nu ska jag se om inte min karl kan sätta lite fart snart... jag vill åka o handla vid halv sju o han skulle duscha innan dess... o killarna gnäller om att vi tjejer tar lång tid på oss...?? pyttsan heller... här hemma är det nästan tvärt om... jag tycker han tar lång tid på sig... ;-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lillfisa! ♥

2010-08-20 @ 18:46:43
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Så liten och söt! kul med dagens bild! trevlig helg! kram

2010-08-20 @ 21:24:49
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0