irriterad o frustrerad

ja... för lite sen så ramlade ju Isabelle ur sängen på natten... men sen dess har hon, när hon sovit i våran säng, fått sova innerst också... idag när jag gått upp till hennes farmor o farfar med henne så la jag henne i soffan tillfälligt... Henke kom ju också dit eftersom meningen var att vi skulle släppa ut hundarna... men jag gick ut i köket för att jag trodde han skulle stanna kvar där inne, han vet ju att Isabelle rullar runt en massa o soffan är inte direkt bred... men så kommer han iaf ut i köket o en liten stund senare hör jag en duns... var på väg in i tv-rummet med bilbarnstolen för att hon skulle kunna sitta i den istället... men då hade hon redan hunnit ramla ur soffan... jag tar upp henne o börjar trösta henne o går ut med henne i köket är Henke är... han undrar vad som hänt eftersom hon verkligen var superledsen.. jag sa: ja, vad tror du? hon ramlade ur soffan... varpå han säger: men lämna henne inte sådär då... då vart jag irriterad o sa att det hade ju inte skadat om han stannat kvar o hållt koll på henne medans jag gjorde iordning mej en tallrik med fil o flingor o kom in i tv-rummet igen... minns inte om jag fick ngt svar, men han tog henne en stund iaf o jag gjorde iordning min fil med flingor o tog med hans tallrik ut också... men jag blir bara så frustrerad... varför ska alltid bara jag se till att ingenting händer...?? varför hade inte han kunnat stanna kvar där tills jag kom tillbaka... nåja... efter en del tröst o lite mat så blev hon glad o nöjd igen o nu sover de båda två där ute i tv-rummet... snart dags att börja åka mot bvc... ska bli kul o se hur mycket hon växt sen sist... så är det dags för vaccination också... så då går jag ut ur rummet medans Henke håller lillan... jag själv avskyr sprutor så vill inte hålla i henne ifall att jag tycker det är jobbigt att se henne få spruta... Henke däremot bekommer det inte med sprutor så då är det bättre att han håller i henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0