huvudvärk o trött... =/

ja, nu har jag haft det problemet ett par dagar... huvudvärk så in i norden o så supertrött... jag misstänker dock att det beror på från flitigt användande av glasögon till inget användande av glasögon... jag råkade nämligen glömma mina glasögon i Pernillas bil i tisdags... o har fortfarande inte kommit dit för att hämta dem... men måste nog göra det imorrn... annars kommer jag inte orka nånting alls o vara supergrinig pga huvudvärken...

idag har vi varit hos Isabelles morfar, hennes mormor kom dit också... =)  sen fick vi fika där... o efter fikat spelade jag o mamma tre omgångar Fia med knuff... =)  jag vann 2 av dem... =p

min mage har varit väldigt konstig ett par dagar... börjar undra om jag är lite känslig mot laktos... =/  mamma är det så risken finns väl att jag är det också... =/  men nu orkar jag tyvärr inte skriva mer idag... är väldigt trött o så har jag huvudvärk... måste nog verkligen hämta mina glasögon imorrn... frågan är ju bara hur hon jobbar imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0