förvånad

ja, det är verkligen rätta ordet ikväll...

min kära sambo ropade på mej tidigare... jaa, svarade jag lite irriterat o tänkte: vad är det nu då...?? då kom han med ngt jag aldrig hade trott... "kan jag få natta henne imorrn?"

what? hörde jag rätt tänkte jag... men sa bara: ja, det är klart du får... skulle bara vara skönt för mej om jag slapp göra det... det är som om en god fe har kommit till honom o viftat med sitt trollspö o bestämt att han ska börja visa mer intresse...

ikväll har det dock gått väldigt långsamt att natta lillan... jag brukar vanligtvis natta henne vid 20-tiden men ikväll var vi inte hemma förrns framåt tjugo i nio... så ska man hinna med allting annat man ska hinna med innan nattning... så först vid 21-tiden blev det nattning för henne... o hon har inte somnat än tror jag inte...

men det blir verkligen intressant att se hur det hela går imorrn... sist han skulle natta henne gick det lite sisådär... hon ville inte ha mat o hon ville inte riktigt somna heller... haha... han var fruktansvärt frustrerad då... men jag sa att det nog inte var så hungrigt då om hon inte ville ha mat inför natten...

nåja... imorrn blir det nog ganska så lugnt tror jag... handla lite framåt kvällen o på lördag blir det en tur till Isabelles morfar o då ska vi äta pizza... =)  på söndag blir jag ensam hemma med henne då sambon min jobbar... men återkommer på söndag om inte tidigare om hur det har gått för sambon att natta lillan... hihi... =)

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Jag tror det är en viss herre som läst sin sambos blogg ;)

2010-08-20 @ 01:22:04
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0