Award



tack underbara Amanda för denna fina award... =)

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv
och sedan
ge awarden till 7 andra bloggare
(Skriv till dem att de fått award).

1.
Jag älskar att gå på stan med vänner och fika
2. Jag är väldigt kräsen när det gäller mat
3. Jag dricker absolut inte kaffe och kommer aldrig att lära mig göra det heller. Bara lukten av kaffe får mej att vilja ge personen ett paket halstabletter för en fräschare andedräkt!
4. Jag pluggade till massageterapeut och friskvårdsledare när jag blev gravid, har en termin kvar av utbildningen.
5. Jag vill någon gång gifta mig
6. Jag har två vänner som bor i Brasilien och i oktober kommer de till Sverige igen. =) Jag lärde känna dem när jag gick på högstadiet.
7. Jag är ganska larvig och rädd för diverse småkryp. Insekter och andra småkryp är bland det värsta jag vet!

Jag ger denna award vidare till Agnes, Annika, Lindet, Mette, Tova, Hanna, Johanna

Kommentarer
Postat av: Linda Fors

Tack söta du!

Vad snällt av dig!



Tyvärr är jag en sådan tråkig prick som aldrig skickar vidare Award´s. Men det var väldigt rart av dig att tänka på mig, det uppskattas :)



Kram

2010-08-25 @ 12:14:46
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Agnes

Tusen tack! Jag ska försöka hinna med det i helgen :)

2010-08-25 @ 23:05:02
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0