oj oj oj

ja, glömde tydligen att skriva hos Ellenojag att jag skulle vara med o tävla... *suckar*

o ja, det är länge sen jag skrev sist... har varit totalt anti allting... =P  har i princip bara spelat lite grann på fb när jag suttit vid datorn...

men iaf... kan väl börja med en uppdatering av vad vi gör här hemma numera...

jag går på ngt som kallas Ung Möjlighet som är ett projekt som Motala o Vadstena kommun har i samarbete med Arbetsförmedlingen... det är inte det minsta roligt, men strunt samma... bara gå där de här veckorna o se glad ut... men men... letar praktikplats för fullt... vill bort från det där jobbiga projektet... det står i deras folder att det till viss del ska vara individuellt... men som så mycket annat så stämmer inte det... som jag sa idag... jag har redan läst samhäll o jag hade bra betyg i det på gymnasiet men ändå måste jag gå på de "samhällslektionerna" som de har satt ut på schemat för annars går jag miste om en dags ersättning...

nåja... sambon går hemma o är pappaledig fortfarande... det är fortfarande en del tjafs men jag hoppas att jag får praktikplats eller så snart så jag kommer hemifrån mer... Isabelle är redan 10 månader... vart tar tiden vägen...?? nu har hon börjat få två tänder i överkäken också... =)  vilket självklart lett till att hon varit superkinkig ett tag... *suckar*

förra veckan började vi på babysimmet också för terminen... Isabelle har redan hittat en kille som hon blivit förälskad i... så gulligt... o i måndags så surfade vi lite grann... gissa om hon var helnöjd...?? =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0