hoppas hoppas hoppas nu

ja, idag skulle jag ju gå på möte... af är så roliga... eller inte... men iaf... gjorde upp med sambon att han skjutsade in mej till stan innan dess så jag kunde gå runt på stan o söka praktik eller jobb...

först pratade jag med dem på af om just praktik... de avrådde mej att vänta tills efter infomötet jag skulle på idag... nåja... det kunde jag väl vänta med då... så då gick jag istället runt o hörde mej för om extrajobb på diverse ställen...

lämnade in min meritförteckning på flera ställen o fick mailadresser att maila hela mitt cv till... sen gick jag in på Intersport i stan... frågade lite grann om det fanns möjlighet till lite extrajobb hos dem... då fick jag veta att de hade en halvtidstjänst just nu på lagret... men han som hade hand om lagret var ledig idag så ska in dit imorrn igen o prata med honom... så förhoppningsvis har min raid på stan gett resultat... =)

var även in på min favoritfrisörsalong i stan... =)  pratade lite med en av dem som jag känner igen ganska väl vid det här laget... =)  sa att jag letade jobb o undrade om hon visste ngn som behövde folk... eller om man kanske rent av kunde få jobb hos dem... jag är ju social o kan ju faktiskt sopa hår, svara i telefon, tvätta hår o ja, vara lite allt i allo på deras frisörsalong... =)  hon skulle prata med sin syster o återkomma sen... =)

härligt härligt härligt...!!!!!

nu håller vi tummarna för att jag lyckas... =)  annars får jag väl helt enkelt gå på projektet som af tycker jag ska gå på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0