hmm... svårt

ja, det där schemat jag skrev här igår kväll har redan brustit... =/ 

dagen började med att Isabelle vaknade vid halv sju första ggn... då gav jag henne nappen o sen la jag henne ner igen... hon somnade om o jag också... jag vaknade vid tio igen... shit, min dag var redan en halvtimme sen... men istället för att gå upp o äta frukost innan Isabelle vaknade så låg jag kvar i sängen tills hon vaknade... vilket var ungefär halv elva... attans... nåja... åt min frukost, fil o flingor med lite banan i... sen gosade vi i soffan som alla andra dagar... =)  det slutade som vanligt med att hon somnade hos mej... =)

sen åt jag tre mackor o drack ett glas apelsinjuice lite senare... o sen tog vi en promenad hon i barnvagnen o jag bakom den... =p  hon somnade efter en liten bit... =)

på vägen hem igen så gick jag förbi brevlådan o möttes av min svärfar som sa att H satt fast... jaha... då gick jag in till mina svärföräldrar istället för att gå hem... H hade bara åkt för att köpa ost till falukorven vi skulle göra sen... sen fastnade vi där... åt två våfflor med lite grädde på... sen åt jag massa skumtomtar o en chokladbit o lite scones...

nåja... nu ska jag strax gå o lägga mej... tror Isabelle vaknar vid nio imorrn precis som hon brukar...

H är däremot lite smågrinig här hemma... han har tappat bort sin telefon o hittar den inte... den ligger tydligen inte hos hans föräldrar o inte i bilen o inte här hemma... han var bort o letade på det stället där de grävde fram bilen, men hittade den inte där heller... fast jag tror att den ligger där... men iaf... föreslog att han skulle åka till samma ställe imorrn när det var dagsljus o kolla igen... tänkte mest att det kan vara svårt att hitta ngt när det är mörkt ute... men det förslaget föll inte honom i smaken... så han beter sig ungefär som att det är mitt fel att han har tappat bort sin telefon...

karlar... ;-)

Kommentarer
Postat av: ellenojag

usch inte kul att bli sjukis på nyår ju, hoppas ni mår bättre nu!!

såg nedan att du ville vara med och tävla om napparna, kom ihåg att skriva en kommentar under tävlingsinlägget i min blogg också :)

2011-01-04 @ 21:43:49
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Mamma Stina

Åh! Scones! Gud så sugen man blev!!

2011-01-04 @ 23:13:16
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: Victoria

Sv: haha :)

2011-01-05 @ 17:54:27
URL: http://victoriajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0