nattning av fröken Isabelle

igår var nattningen riktigt hemsk!!!!

Isabelle verkade inte vilja sova... hon var jätteledsen väldigt länge... det gör ju så ont i mammahjärtat när hon är så olycklig... tänkte att hon kanske hade magknip så jag tog upp henne o testade om hon behövde rapa... men icke sa nicke... när jag tog upp henne var det som att hon bara ville börja leka... så la henne igen... men så börjades det om... till slut var jag så trött på att gå ut ur rummet o sen gå in igen... så då tog jag fram en stol o ställde bredvid spjälsängen o satte mej där o läste lite o antecknade lite... men när hon väl lugnat ner sig ordentligt så gick jag ut ur rummet igen... då gick det bra... hade iofs lagt ner en tröja som jag nyligen använt (som kanske inte var så jättefräsch, men den luktade ju mamma) o den låg hon o pillade lite på en stund o sen måste hon ha somnat ganska snabbt...

ikväll däremot... hon somnade till i min famn... så jag väckte henne o sen gav jag henne mat o ny blöja o tog på henne pyjamasen o sen la jag henne... ungen måste ha tvärsomnat... ett enda gnäll... för att hon tappat nappen... sen har hon inte gjort ett ljud ifrån sig...

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Bra idé att lägga ner din tröja, känns ju tryckt!

haha nej Ellen var inte jätte glad över att prova overallen ;)



ha en mysig kväll! kram

2010-11-10 @ 21:14:42
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0