hoppas

nu sover fröken min... vi var iväg upp till hennes farmor o farfar tidigare ikväll o när vi skulle därifrån var hon jättetrött... så hon bara gosade in sig hos mej o ville sova... hon tyckte livet var jättehemskt när jag skulle klä på henne overallen... när vi kom hem fick jag snällt ta henne på höften medans jag gjorde i ordning hennes kvällsmat... men nattningen gick över förväntan toppenbra... men oftast brukar det vara så att det bara är en natt som är sådär jobbig som det var igår o sen blir det jättebra nätter igen... nu ska jag gå o lägga mej så jag orkar upp när fröken tycker det är matdags igen...

natti natti alla mina söta vänner... =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du sov gott inatt :)



Svar: Tack så mycket :)

Hur ska vi göra med bilderna på Isabelle nu då? Jag kan göra om priset så att du kan välja kort och så om du vill, blir lite billigare tror jag :P

2010-11-24 @ 13:16:00
URL: http://omjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0