Torsdag

idag vaknade lillan halv sex första gången! så himla skönt! då gav jag henne mat o bytte hennes blöja o sen la jag henne i vagnen igen o hon somnade inom bara några minuter!

sen vid tolv skulle jag träffa Pernilla för en fika på stan. jag hade även bestämt med Amanda som tog med sig Ludde. sen var det nästan full rulle. när Ludde väl vaknade så blev han helt exalterad över att få se en bebis. så himla charmigt. han blev jätteförtjust i min lilla sessa. =)  sen gick vi till Lekia o Ludde skulle åka bil (sån där man stoppar i en femma i så gungar den), men den var ju trasig så jag gav en tia så han kunde åka på hästen istället. sen var det dags att leka i bollhavet. jag o Ludde hade superkul där i. han hoppade i ett par gånger o höll i mina händer samtidigt. sen föste han undan mina händer o kastade sig framåt för att jag skulle ta emot honom. så roligt.

nu är jag o lillan hos Pernilla o dom två är på en filt framför tv:n o pratar o roar sig. jag passar på att blogga lite. =)

solen har skinit hela dagen, jag plockade med mej både regnskydd o jacka för jag tyckte det såg lite molnigt ut innan jag åkte in till stan. men det lär jag ju inte behöva nu.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ludde har somnat som en stock här hemma. Han lär sova gott inatt. :)

2010-06-24 @ 20:50:58
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack för en jättetrevlig dag. =)

2010-06-24 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0