Bvc

Ja, som jag skrev tidigare idag så var det Bvc idag... Den ordinarie sköterskan är på semester så vi fick träffa den andra sköterskan som jobbar på Bvc i Borensberg... Isabelle flinade upp sig så dant mot henne också... Så kul att se... Lillan bara växer o växer... Idag var hon 60,5 cm lång o vägde 6775 g... Stora tjejen bara... =)

Nu ser jag fram emot att min mens ska sluta eller att vi åker iväg o badar snart ändå... Kanske kan vara nånstans där det är ganska långgrunt så jag kan gå i en bit o låta Isabelle sitta i sin badstol o få bada på så sätt... =)  Tror hon kommer tycka det är jätteskönt att bada utomhus... =)

Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Oh tack för kommentaren, låter väldigt tungt för dej.



Skönt att de hjälpte dej på BB, bra att du bad om hjälp!

Det krävs styrka!



KRama

2010-06-29 @ 19:05:03
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0