dags att shoppa lite

ja, jag har kommit fram till det under den här tidens värme... jag har verkligen inga vettiga sommarkläder...!!!! så har bestämt mej för att det är dags att åka in till Linköping (det är ju betydligt bättre utbud av affärer där) o handla lite kläder... typ ett par klänningar o kjolar o kanske ngt linne eller två också... det tror jag vore skönt att ha...

då återstår bara frågan om man ska gå runt med barnvagnen o ta med sig ngn kompis eller om man ska kolla med älsklingen om han kan låta mej åka in dit utan Isabelle en dag han är ledig... eller om jag ordnar barnvakt o då kanske inte får med mej ngn kompis som kan agera smakråd...

ja, vi får se... men sommarkläder måste införskaffas iaf...

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra måndag. :)

2010-07-12 @ 06:45:38
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kul med shopping! ^^

Jag har insett att vi också skulle behöva mer sommarkläder, både Ludde och jag. Vem var beredd på denna värmen liksom? :)

2010-07-12 @ 08:45:27
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0