hur svårt ska det va...??

blir tokig snart på Isabelle om hon ska fortsätta vara så jobbig att natta...!!!!! igår kväll skulle hon bara resa på sig i ställa sig upp i sängen... fick lägga henne ner igen flera ggr vilket i princip bara resulterade i att hon trodde att jag lekte med henne...!!!! tog upp henne ett par ggr o satt med henne i famnen för att gosa för att försäkra mej om att hon att hon verkligen är sömnig o trött... så fort hon suttit i famnen hos mej ett tag så började ögonen falla ihop mer o mer... så då reste jag mej upp lugnt o försiktigt o gick bort till hennes säng (ungefär tre steg) o så fort jag lagt henne så var det samma visa igen... till sist så la jag henne i sin säng, började hon försöka resa sig så la jag snabbt ner henne igen, o så strök jag henne på ryggen... då till sist somnade hon...!!!!

ikväll... samma visa... ungen var superdupertrött... men sova gick inte för sig... la henne ner flera ggr ikväll också, men ikväll tog jag bara upp henne en gg o sen fick hon sitta hos mej en stund... när hon började gosa in sig som för att somna hos mej så gick jag o la henne i sin säng... den här ggn lyckades jag hejda henne de få ggr hon försökte resa sig o så strök jag henne på ryggen igen... då somnade hon till sist... eller åtminstone var precis på gränsen när jag slutade... men jag vill ha tillbaka min gamla dotter...!!!! som somnade strax efter att man lagt henne i sin säng...

imorrn ska jag iväg till hennes faster... =)  då ska hon hjälpa mej färga håret... ska först bleka ner håret o sen ska jag färga det typ kopparblondt... ska se om jag inte kan hitta en länk på en bild med färgen jag vill ha... ;-)

vet ni vad min sötnos har fått dille på då...?? svårt att veta är klart... men minns ni Kramsången med kaninen Kramis...??

den älskar hon...!!!! varenda gg hon är jobbig att byta blöja på så drar jag igång den på telen... haha... har den som video o hon blir helt blickstilla...!!!!

om ni vill se den finns den här

nu ska jag snart kila ner till min söta sambo o vara lite social med honom en stund o äta lite grann... =)

natti natti... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0