blir galen...!!!!

ja, de senaste dagarna har jag haft en sambo som knappt visat sig... han har suttit nästan konstant vid datorn... =/  han har i princip bara kommit ner för att gå på toa, duscha eller äta mat... =(

så det känns som att vi går varandra på nerverna... =/

nåja... längtar tills på tisdag iaf... då ska jag köpa lite julklappar o umgås med underbara Pernilla... barnledig blir jag också...!!!! gud vad underbart...!!!! ska kolla klart ett avsnitt av lyxfällan o sen ska jag ner o göra mej iordning inför natten...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, ska bli skoj att träffa dig... =D

Och utan barn till och med...

Kan vi prata och shoppa loss riktigt...

2010-12-20 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0