Award

Jag har fått en award av söta Amanda. Tack så himla mycket min fina vän! ♥



* Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
* Tacka och länka till den du fick priset av.
* Skriva 7 saker om dig själv.
* Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.

1. Jag förlorade många vänner i samband med att jag började plugga till massageterapeut på Åsa Folkhögskola i Sköldinge. Men det finns de som jag haft kvar mer eller mindre hela tiden och jag tycker om er väldigt mycket! ♥
2. Jag avskyr lögner och människor som sprider falska rykten!
3. Jag bodde i familjehem som yngre, jag kom dit som 9-åring. Varför vill jag inte gå in på, det är privat. Numera har jag dock jättebra kontakt med min mamma och speciellt sen hon blev mormor. Min pappa och jag har ingen kontakt alls, hans förlust, inte min.
4. Jag skulle vilja ha mer estetiska anlag. De jag har är jag inte nöjd med. =p
5. Jag kan ha ett ganska hett temperament ibland. Jag blir t ex på grymt dåligt humör om jag inte ätit på länge, sömnen varit kass en längre period eller om jag känner mig enbart kritiserad och aldrig uppskattad.
6. Jag blev gravid väldigt tidigt i förhållandet med min sambo. Vi blev ihop i januari 2009 och i mars 2010 föddes våran underbara skatt, Isabelle.
7. Jag är oerhört tacksam mot de av mina vänner som jag fortfarande har kvar. Under min tid på skolan i Sköldinge så träffade jag även en del nya vänner som jag saknar mer eller mindre varje dag. Att gå på en så liten skola är speciellt och det finns två stycken som jag tänker på ofta och saknar att umgås med. ♥

Den här awarden skickar jag vidare till, inte 7 personer men 4 personer:
1. Petra
2. Ellen och jag
3. Agnes - en mammas bekännelser
4. Michelle

Kommentarer
Postat av: Petra

Aaawww - vad glad jag blev för Awarden ;-)



Och jooooooo - du ska absolut köpa julgardiner och julgran... du ska inte vänta med att julpynta - utan mys med bebis i skenet av ljuset från julgranen redan i år - det är en order från mig ;-) Och hihi - vänta du bara - nästa år kommer jag definitivt hem till dig och julpyntar ;-) Skulle älska det!!!



Men jag hittade inte frågorna du skrev om hos mig...??? =( självklart kan jag hjälpa dig!



Bamsekramar

2010-12-01 @ 15:30:19
URL: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0