bjuder på en bild tidigt idag... =)



på denna bild är vi nyligen inkomna på rummet som jag hade sen efter förlossningen... lillan ligger o har gosat in sig mot mej o sover... =)  här är hon ca 5 timmar gammal, bilden är tagen den 25 mars 2010 (vid 12-tiden på dagen) på sig har hon en body som hon fortfarande kan ha. om jag inte minns fel har vi fått den av min syster... =)  (den är absolut inte ny, men vi fick en massa bebiskläder av syrran när vi var hos henne innan Isabelle föddes)  så liten hon var!

Info om Isabelle:

beräknad till: 13 mars 2010
född: 25 mars 2010
tid: 07.31
plats: förlossningen i Linköping
längd: 51 cm
vikt: 3960 g
inskrivning: 02.50 den 25 mars (natten mellan den 24 o den 25 alltså)
utskrivning: 16-tiden den 29 mars

Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Tack snälla för dín kommentar inne hos mig. De är skönt att få stöd och att få veta att man inte är ensam om att reagera på det här. Ibland undrar jag om jag överreagerar och är känsligare än andra.



Söt liten dotter du har. Kram

2010-08-25 @ 09:05:37
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

så fin hon är

2010-08-25 @ 11:53:22
URL: http://babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0