massage

ja, min kära sambo har jobbat ett par kvällar/nätter den här veckan... när han berättade för folk att han sagt upp sig från jobbet han hade förut så var det en del företag som erbjöd honom extraknäck... han sa att han kunde tänka sig en del... men hans främsta sysselsättning skulle vara att vara pappaledig... så i onsdags morse ringde en person o undrade om han kunde köra åt dem den kvällen... visst, sa han... o sen fick han jobba även torsdag o fredag... o Isabelle har varit en riktig klängapa under de kvällarna... *suckar*

apropå klängigt... hon har varit jätteklängig ett bra tag nu... det liksom går inte att lägga henne i vagnens liggdel som vi förvarar inne för då skriker hon nästan panikartat... o det går inte att lägga henne bredvid sig i soffan medans man sitter där heller... hon ska inte sova... tills jag tar henne i famnen eller lägger henne på mej... då börjar hon gosa sig till rätta o sen somnar hon... så frustrerande... vore ju skönt att kunna göra ngt, men det är ju svårt när hon ska sova på mej... nåja... säkert bara en period... hon har ju börjat ta sig lite framåt i krypandet... hon tar typ två "krypsteg" o sen sjunker hon ner igen... o så upp o kryper två "steg" igen osv... så har hon varit väldans grinig också ett tag... börjar fundera på om det är som så att hon har ont i munnen... hon dreglar massor, gnager på allt hon kommer över o är allmänt kinkig som hon var när de två grynen i underkäken var på g...

idag fick jag massage... min svärmor känner en som är utbildad massageterapeut o som hon bokar in för hembesök då o då... för en månad sen fick jag massage också... men den här gången kunde jag njuta mer av det... men nu... världens huvudvärk... o värktabletterna är slut... =/  så fortsätter det göra massa aj aj i huvudet får det bli en tidig kväll... så god natt gott folk... =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: oj - inte bra med sned rygg när man ska släpa på barn ;-) jag har haft fel på ryggen i 6 år och lärt mig att leva med det - men näe - det hjälper inte att släpa på småttingar - även om det är mysigt!



Smart att köpa lite julgrejer i mellandagarna - och man behöver ju inte ha ALLT - utan bara det man tycker om...



Kram

2010-11-28 @ 07:27:20
URL: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0