födelsedagsfirande

ja, i helgen har vi haft lite födelsedagsfirande för min sambo som fyllde år i veckan... dock har inte helgen varit ngn strålande helg... på lördagen skulle H in till stan o handla lite bullar o kakor till firandet av honom... sa åt honom att köpa mjölk o blöjor också... då blev han först irriterad o sen när jag sa åt honom att blöjorna är nästan slut, trodde det skulle räcka till måndagen, så godtog han det... men idag har inte heller varit ngn strålande dag... jag satt vid köksbordet o fixade lite med scrapbooking o höll på med maten samtidigt... så kom han ner efter att ha suttit vid datorn o gnällde om att jag redan stökat ner... sa åt honom att jag faktiskt skulle plocka bort det efter mej... när jag var klar för dagen... sen har han gnällt om att jag laddade på telen för mer än 99 kr... inte lätt att ladda på den för mindre än 299 kr om inte ngn i stan säljer refill för mindre än det...

så jag är faktiskt jäkligt nöjd över att jag ska till stan imorrn... hela dagen... så kan han vara tjurig bäst han vill sen...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag förstår det, inget skoj när någon går och irriterar sig på en hela tiden fast man inte gör något fel. Då blir man bara själv på dåligt humör tillslut.



Kram

2011-03-22 @ 14:10:13
Postat av: Ella

Pernilla: så sant så sant... men men... sånt som händer...

2011-03-23 @ 23:09:15
URL: http://cuteelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0