dött värre här just nu

ja, jag vet... det är otroligt dött här inne nu... o har varit ett tag också... tyvärr lär det inte bli bättre än på ett tag heller... vi har nämligen flyttat så jag har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn på ett tag... nu däremot kan jag väl passa på att uppdatera lite grann... ;)

* Vi har flyttat till ett nytt hus ännu längre ut på landet
* Vi har skolat in Isabelle på dagis så nu är hon en stor tjej!!!
* I onsdags var första dagen som vi lämnade henne på dagis och det gick jättebra! Hon hade inte ens tid att vinka till mej... ;)

Isabelle var så rolig när hon började dagisinskolningen också... vi hann inte mycket mer än komma in innanför dörren o ta av oss skorna så upptäckte hon att i ett av rummen fanns det en massa andra barn... sen var det full rulle hela onsdagen... på torsdagen samma sak... o fredagen också...

Isabelle har också börjat visa väldigt tydligt när hon vill gosa o när hon inte är intresserad av att gosa... om jag frågar henne om jag kan få en kram så ger hon mej en om hon själv är gosig... o ibland räcker det med att jag frågar henne om hon är gosig för att hon ska komma till mej o vilja komma upp i famnen o kramas... o när hon vill ha pussar så kommer hon fram till mej o så sträcker hon fram ansiktet (oftast kinden) o då vill hon ha en puss... min lilla sötunge... <3

nej, nu måste jag plugga vidare här... ska lämna in en inlämningsuppgift idag... =/

hörs!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0