ledig dag

ja, jag tog ledigt från utbildningen idag o imorrn... Henke ska jobba så jag får ta hand om Isabelle o det är därför som jag tog ledigt från utbildningen...

tog mej in till stan o sålde ett halsband o fick 500 :- för det... perfekt... =)  gick in på H&M o köpte en tröja till Isabelle... 199 kr är överkomligt tycker jag... köpte den i strl 86/92 så hon ska kunna ha den ett tag... köpte mej även en stegräknare... så nu ska här ut o promeneras varje dag o sen vara med i Willvin Walkers... =)

imorrn ska jag till stan igen har jag tänkt... idag var vi till Öppna förskolan o dit har jag tänkt åka imorrn med... =)

dock var det en person som jag absolut inte tål som var på öf idag... men men... jag låtsades som att jag inte kände igen honom o han sa inget till mej heller... skönt... satt o pratade med ett par andra föräldrar istället... =)

alltid lika kul att gå till öppna förskolan för oftast blir Isabelle överlycklig... o idag var det en liten kille som fick syn på min klocka o den var väldigt intressant... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0